onsdag 4 maj 2011

träningsvärk

André stannade till lördag morgon och vi hann med både kvällspromenad och sjysst middag med vin. Inte illa.
Jag arbetade i lördags och åkte nästan direkt efter hem till syrran för grill och chill. ;)

Vi drack lite vin (igen) och pratade en massa skit med grannarna som kommit över. Vid läggdags fick jag läsa saga för Stella. Det tog två böcker för henne att somna - högst ineffektivt! ;)
Tillslut somnade jag på soffan och vaknade varannan timme ungefär hela natten. Sen bar det iväg till jobbet igen.

Nu har jag ett par lediga dagar och har sovit galet bra. Vaknar tidigt och är utvilad på riktigt. Jag vet knappt om det någonsin har hänt tidigare.
Träning har det blivit en del med också och det går riktigt bra för mig. Det är kul framför allt. :)
Mindre kul att knappt kunna resa sig imorse för att jag tränat ben + röv till förbannelse. Helt galet.

Imorgon blir det lager 157 med syrran vid elva-snåret. Hoppas att benen bär mig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar