torsdag 5 maj 2011

Benen bar..nästan

Jag vaknade stup i kvarten inatt - antagligen av denna jäkla träningsvärk som vägrar ge sig. ;)
Nåväl. Uppe med tuppen ändå och gjorde sig respektabel. Några timmar och kaffekoppar senare kom syrran och hämtade mig och det bar iväg till Lager 157.

Jag hittade tyvärr ingenting alls. Jag provade ett par Acne-shorts. Jag blev genast påmind om att jag inte är någon XS längre. Fy satan vilken liten röv jag måste ha haft!
Nåväl, kläder finns ju i garderoben - de ska bara töjas lite först. ;)
Lunch: Lyxade till det med en mozarella panini på fiket.

Sen blev det en snabb tripp till en secondhand-butik. Där hittade jag minsann grejer - eller ja, några silkes sjalar med marint tema och en rejäl vägghylla bl.a. Den skall målas snarast.

Väl hemma igen blev det mest såsande, forum-surfande och mer kaffe såklart. Tog mig till en mataffär och fyllde upp kylen med protein. Nu kör jag strikt vecka minsann, så opti det bara går. :)
Imorgon ska jag jobba igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar