söndag 15 maj 2011

bakisdag

Jag är bakis idag. 2011 är året då min kropp helt enkelt har bestämt sig för att bli bakis när jag dricker. Det har aldrig hänt förr....aldrig.
Jag funderar starkt på att helt enkelt ge upp drickandet eller ja, minska det ytterligare.
Kan det ha varit sommarens/höstens dagliga stora intag av rödvin som har sabbat det hela?
Kanske är det dags att börja dricka sprit istället? ;)


 Dagens återhämtningsmål blev ostkaka. Fett och protein, kalasbra.


Min kyl har ju inte öppnats på något dygn eller så och man skulle kunna tro att det blev ganska kallt därinne. Jag hatar min kyl.

Gårdagen var mycket trevlig. Vi grillade och drack en massa vin.
Imorgon är det jobb igen som gäller och sen ska jag ta mig till gymmet igen på tisdag.

2 kommentarer:

  1. Jag blir alltid megabega bakis numera :( Spelar ingen roll vad jag dricker, allt över 2 glas vin leder till en miserabel dagen efter. Dricker extremt sällan mer än nått glas bara därför och det är väl lite trist!

    SvaraRadera
  2. hm..ja det verkar inte bättre. Några glas brukar gå bra men en vinare så är jag körd. :(

    SvaraRadera