söndag 8 maj 2011

Helgens bravader

Igår var det jobb i vanlig ordning, rätt mycket att göra i perioder med en ny tjej i kassan.
På vägen hem passade jag på att införskaffa ett stycke blomma.


Väl hemma vid fem-snåret slängde jag av mig jobbkläderna och hoppade i en klänning. Ut i solen en sväng på promenad. Inte alls fel. :)

Imorse vaknade jag innan klockan ringde och gick upp kvart i sju. Med några timmar att slå ihjäl innan jobbet så blev det styrketräning - axlar/armar/bröst. Jäkligt skönt att få det överstökat när jag visste att dagen skulle bli jäkligt jobbig på jobbet. Alldeles för mycket som skall göras på på tok för lite tid/personal. Någon lunch blev det inte.
Halv sex ikväll fick jag äntligen mat!

Nåja, nu ska jag hoppa ner i badkaret tror jag. Jag har nyss tryckt i mig en massa kvarg med Nutella. Gott!
Sen blir det tidig sömn idag. Jag börjar 8.00 imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar