torsdag 12 maj 2011

Torsdag & ledig

Igår blev det inte mycket träning. Efter mötet på jobbet gick jag runt en sväng och väl hemma igen orkade jag inte ta tag i så mycket.
Mest vila helt enkelt. På kvällen kom Daniel förbi på en kopp kaffe och några öl på balkongen. 
Inte fel alls men det blev en tidig kväll.
Jag somnade strax efter tio (!) och vaknade rejält utvilad i morse.

Planen var att köra rygg på gymmet men jag försökte hitta ursäkter att inte gå dit. 
En halvtimme senare var jag på väg iaf. :) 
Det blev ett riktigt bra pass och jag var helt slutkörd men smått lycklig efteråt. ;)

BCAA
Ful-söta salt & peppar kar. 9:- på ÖB. Jag kunde inte låta bli. ;)
Dagens "middag". 
Ja, det blev en stor lunch så detta räckte. 500g kvarg med smultronsmak. Mycket gott väl kyld.

Jag har faktiskt solat lite idag också - snart kanske man ser lite mindre blekgrå ut. :)
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar