tisdag 17 maj 2011

Regnig dag


Idag är jag ledig och passar på att hänga på gymmet. Det blev återigen fokus rygg men körde igenom axlar/armar också. Inte lika pepp som förra passet men helt klart en godkänd timme.

När jag gick dit sken solen och när jag klev ut spöregnade det. Skitväder. Jag ska trotsa det om en stund dock när jag laddat lite och ta en promenad. 
Jag har ett gäng mil kvar att gå denna månad om jag ska klara av mitt träningsmål....vädret har inte gjort mig pepp på promenader eller jogg alls den senaste tiden. Det blev ju kallt igen.

Nog med gnäll. Ska hiva i mig lite kaffe och sen ge mig iväg.
Det händer saker på vågen i ett alldeles utmärkt lagom tempo och jag känner mig inte trött eller sliten alls. Snarare mer energi än någonsin. Det blir bra det här. :)

2 kommentarer:

  1. Vänta nu.. sådär såg du inte ut sist jag såg dig!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag har biffat till mig lite. ;)

    SvaraRadera