måndag 9 maj 2011

mera allt!

8.00 på jobbet. Bara att fortsätta där jag slutade igår eftermiddag med att byta skyltar. Fy fan vad det kan vara jobbigt ibland. Flera hundra skyltar som skall sorteras och bytas...

Idag blev varuleveransen sen också så istället för att börja plocka av 34 pallar med varor kl. 8 som vanligt så fick vi inga grejer förrän kl. 15.
Det blev ett sjukt tempo de sista timmarna för att hinna få in allt innan vi låser för kvällen. Jag svettades mängder och var sjukt uppe i varv så nu är det skönt att slappa lite.

Jag kom hem vid sju och sedan dess har jag tvättat tre maskiner tvätt, fixat middag och planterat blommor i blomlåda på balkongen. Imorgon ska jag nog köpa några fler. :)
Det där med TV har jag lagt av med. 15 minuters tittande när jag åt min middag och sen stängde jag av. 
Helt underbart skönt! 

Jag har nyss badat och höll på att somna i badkaret så det är nog dags att sova lite.
Jobb imorgon till kl 19.15. Jag hoppas på att jag är skapligt pigg imorgon och orkar ge mig iväg till gymmet innan. Nu skall ryggen få jobba lite. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar