lördag 21 maj 2011

Lördag

Solen sken idag men så vidare varmt var det nog inte. Eller? Jag frös större delen av dagen iaf.
Tillslut blev det en promenad på 5 km men den satt långt inne.
Tre av mina kollegor har sprungit Göteborgsvarvet idag så ngn form av motion kunde jag väl allt
tvinga ur mig. ;)

Jag har fått lite annat gjort idag men i vanlig ordning inte så mycket som jag velat.
Borren åkte fram och jag satte upp en knivlist. Bra skit.
Titta så fint! ;)
Sen bakade jag låtsasbröd igen med en massa oregano i. Det var gott!
Soppa är galet bra när man snålar på kalorierna.
Hallon-jelly med hallon i.
Jag väntar på att de ska stelna nu så får vi se om jag lyckats eller ej.
PMS-humör och allmänt seg faktiskt men så kan det ju bara ibland. Trots allt så känner jag mig i rätt bra form. Minus 3 kilo på tre veckor hittills - det går bra det här.
Ett par kilo fett till skall bort och sen några kilo muskler upp så blir jag nöjd. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar