onsdag 6 oktober 2010

Tänk att det där med bloggande kan vara så roligt.

Iaf i tanken... när det väl kommer omkring handlar det om att etablera en vana - precis som med allt annat.
Nu kör vi. på riktigt.

Just i detta nu är jag så oerhört stolt över mig själv. Jag var nyss ute och sprang i spåret - något jag antagligen inte har gjort på flera, flera år. Jag trodde inte jag skulle orka springa mer än 30 meter men 1 km klarade jag. Då tog spåret slut och där fanns en bänk att slänga sig på. Sedan sprang jag och gick omvartannat i 2 km till.
Faen vad underbart!
Nu vet jag ju att jag inte dör. Nu kan jag köra ordentligt, lite nya skor behövs, förkylningen ska väck men sen så! :D

För exakt 28 dagar sedan slutade jag röka. Det har varit svårt men samtidigt hur underbart som helst.
Trots att jag några dagar tidigare blev sjuk och trots att det fortfarande inte har släppt så känner jag mig så mycket piggare. Mer energi och det känns som att jag tjänar in minst en timme varje dag på att låta bli skiten.
Visst känner jag suget fortfarande, men det går över och jag tycker ju att det är äckligt. Jag har rökt i elva år.
Jag känner mig grymt duktig.
Fan vad bra jag är! *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar