måndag 18 oktober 2010

Fy tusan...

Jag hittade ett höstlöv att fotografera häromdagen.

Fy tusan vad jag är trött!

Två, max tre timmars sömn inatt. Jag gav mig själv sovmorgon i söndags och igår fick jag sota för det när jag inte kunde sova på kvällen. Klockan ringde vid 6 i morse och jag ville bara stänga av världen.
Häromkvällen hade jag dessutom skruvat bort avstängnings-prylen till larmet på min allra brutalaste väckarklocka.
Det kanske inte var så smart trots allt.



Men iväg till jobbet kom jag iaf. Dessutom har jag haft skapligt mycket energi ändå.
Vid halv fem frågade chefen om jag ville gå hem tidigare (vi var färdiga för dagen). 
Jo det var ju taget såklart!

På något sätt lyckades jag slösa bort den där extra timmen iaf.
Jag handlade mat, skickade iväg ett paket och tog mig hem. Väl hemma insåg jag att jag hade glömt att köpa en grej och eftersom cykeln redan stod i källaren så blev det en promenad till ica. Väl där kom jag visst på massor av saker som behövdes och glömde nästan av varför jag hade gått dit.
335 kr senare klev jag tillslut in i mitt kök igen och tittade på klockan: 19.30!
Det var den tidiga kvällen.

Sen blev det mat, fix och trix och nu sitter jag halvt utslagen i soffan och trycker i mig cashewnötter. 
Om en stund kommer jag lägga mig ner och då kommer jag inte upp igen. 
Disken tar vi imorgon bitti. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar