fredag 15 oktober 2010

Nu är det såhär...

Nu är det såhär att jag fortfarande inte är helt frisk. Skapligt frisk skulle man kunna säga. Kanske dricker jag för lite sprit, kanske sover jag för dåligt. Hursomhelst är det ngt som gör att jag inte blir helt 100% igen.

Imorgon är jag ledig! Tre dagars ledighet bara sådär. Det känns ruskigt bra.
Då blir det en en ruskigt lång och hurtig promenad och sedan på eftermiddagen ska jag hälsa på föräldrarna. Hoppas solen skiner lite.

Alldeles nyss fick jag ett flörtigt mail från någon tjej där ute i landet och jag kan inte låta bli att fundera på hur det faktiskt skulle vara att ägna sig åt kvinnorna istället. Karlar är ju allt annat än okomplicerade.... eller så är de helt enkelt alldeles för enkelspåriga. *skratt*
Nej, jag ska inte involvera mig öht. Det tror jag är bäst ett tag framöver.

Igår fick jag hem en klänning jag har beställt. Jag är glatt överaskad, den e skitsöt.




Ja, den måste invigas. Ja, det är kedjor ihopflätade.
Jag har inte klurat ut hur den ska användas mitt i höst/vintern dock. Det återstår att se.

Fortfarande rökfri, thank you very much.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar