söndag 31 oktober 2010

Helgen

Jag har fortfarande ont i nacken/axeln men det börjar bli bättre. Hoppas på att det är
helt borta tills imorgon. I helgen har jag umgåtts med Daniel som börjar ett nytt jobb
på måndag. Det var på tiden. ;)
Vi har mest tagit det lugnt, jag har gnällt en massa och i lördags somnade jag i soffan
vid åtta. Visst vaknade jag till sen men ändå. Det kan bero på den två timmar långa
promenaden vi tog också.

Jag känner mig inte så pepp tyvärr. Däremot kan jag inte sätta fingret på vad det är.
Det är mest en obehagskänsla... Skitklurigt.
Jag borde känna mig utvilad men det gör jag inte...långt ifrån. Jäkligt sliten och
ofokuserad.
Jag var ute och sprang förut men självklart lyckades jag trampa snett på hala rötter
så det enda jag fick ut av det hela var smärta. :P

Imorgon har vi möte 8.00 och jag får se till att inte glömma köpa med mig frukost
till alla. Som tur är slipper jag stänga och slutar 18.15. :)

Frågan är om man ska ta tag i lite utbildningsgrejer jag måste göra för jobbet....
Det blir ju inte roligare för att jag skjuter på det precis.

1 kommentar:

  1. Hejsan ♥ Vill bara påminna så många som möjligt för att ingen skriv-älskare ska missa mitt projekt som främst riktar sig till dessa underbara personer som tycker lika mycket om vackra små texter om kärlek som mig! Jag håller nämligen på med ett projekt just nu där precis alla får vara med och bidra med fina kärleksberättelser som sedan kommer samlas ihop till en himlans fin bok om kärlek! Snart är det dock försent att vara med så det är just därför jag försöker nå ut nu till så många som möjligt! så om du vill läsa mer om detta så får du så hemskt gärna kika vidare på bloggen, pusspuss ♥

    SvaraRadera