söndag 17 april 2011

Helg i sthlm

I fredags tog jag tåget till Sthlm för att möta upp Daniel. Vi tog oss till Kung Carls Bakficka och tog en öl.
Senare, efter bolagsbesök etc så hamnade vi i Skogås och närmare bestämt bakficka nr.2: Restaurang Bakfickan. Där blev det panpizza och det var lite för gott.

Tidigt kväll blev det tror jag. Igår skulle vi ut och käka lite och hela dagen var vi rätt slöa.
Vid nio klev vi in på Grill på drottninggatan och åt väldans god oxfilé och galet god chokladkaka. Skön kväll, gott vin, alles gut.
Senare blev det lite mer vin på ngt litet ställe i närheten och en taxiresa senare somnade jag i Daniels soffa efter ännu mer vin och comedy central på tv eller så.

Idag har varit slött, lite bakis och jag kom hem med tåget vid 18. Efter det har det blivit en snabb fika med en annan Daniel och en del glass. Imorgon ska jag se till att få lite solsken på mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar