onsdag 27 april 2011

Gym

Det blev en timme på gymmet idag iaf. Trodde inte jag skulle orka när jag vaknade alldeles för sent vid nio och var seg. men efter lite pepp så gick det att bege sig iväg. Körde mest axlar och rygg idag. Nu är jag lagom slut i musklerna....det blir nog stora träningsverken imorgon. :)

Denna vecka blir det mycket grönt på tallriken. Jag har lagt på mig ngt kilo för mycket mjukhet. ;)
Grön mat och träning.


I helgen fick jag ett påskpaket av mamma med en fin skål och en massa godis. Den skall nog fyllas med jordgubbar framöver istället.

Idag är det tråkigt väder så det blir städning och tvätt hela dagen. Om jag orkar ska jag gå och köpa lite blommor till balkongen också. Det får nog bli lite senare. Nu ska jag få i mig lite kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar