onsdag 9 februari 2011

Vår?

Solen skiner hur mycket som helst.!
Jag gjorde ett försök att ta mig ut och gå men efter 300m hade jag halkat runt så jävligt att jag blev förbannad och gick hem igen. :P

I helgen hade vi personalfest utanför stan och jag fick nog ett glas för mycket eller två. Det var drygt att vakna 1 mil ifrån jobbet och inte riktigt veta hur jag skulle ta mig hem. ;)
Väl på jobbet var det kanske inte en av mina bästa dagar.

Nu kom svenska kyrkan och ville prata vett med mig. Tur att man är trevlig iaf.
Idag ska det städas för nu syns dammet lite för väl i solskenet.
Sen blir det fin lunch:


Igår åkte jag en sväng till Linköping för att hälsa på Sommer. Vi fikade och hade det trevligt. Skönt att komma bort även bara för en dag från den här stan.

...Och nu låtsas vi att det är sommar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar