onsdag 2 februari 2011

Träning, träning

Idag vaknade jag vid fyra-snåret. Kunde inte somna om så jag begav mig till gymmet vid fem.
Tränade så duktigt jag orkade så tidigt på morgonen och kl. sex gick jag hem igen.
Sen bar det av till möte på jobbet vid åtta. Det var skönt att vara ordentligt vaken för en gångs skull. ;)

Jag vet ju att jag har ett fysiskt krävande jobb stundtals (särskilt för mig som inte är så stark/stor) men jag blev ändå jäkligt förvånad när jag kollade exakt hur det ser ut med min kära puls på en tio-timmarsdag.

En vanlig dag alltså:
Dippen i mitten e lunch såklart.



Jag förstår varför jag blir trött. :P
För att jämföra så har jag morgonens lagom jobbiga gympass nedan:

Yay för teknologi och för att jag e lagom nördig gällande allt jag tar mig för.

Att jag ser trött ut blev helt plötsligt lite mer ok i min bok. ;)
Nu läser vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar