fredag 18 februari 2011

sjuk!


Idag blev jag helt plötsligt attack-förkyld. Helt galet fort gick det. 
Antagligen smittade min jättesjuka chef mig igår när jag jobbade. Han har ju inte vett att stanna hemma. ;)
Nu sitter jag och dricker kopiösa mängder vatten och äter gummibjörnar. Mest för att dom gör mig lite glad.
Så jäkla goda e dom ju inte.

Jag har varit seg hela veckan och det har inte blivit mycket till fysisk aktivitet förutom jobb och promenader.
Kanske lika bra antar jag. Dessutom har jag lagt att mat-regler åt sidan och lagat "vanlig" mat. provat lite nytt och testat mig fram med såser som verkligen inte alls är min grej. Min nya bästa vän (som legat i lådan i två år)
är stek-termometern. Oj vad bra det blev utan gissningslekar.

Nu ska jag vara ledig hela helgen och imorgon får jag finbesök från Göteborg. :)
Idag har jag gjort en såndär keratinbehandling och det tog mig 6,5 timmar. Puh! Lagom stel nu kan man säga. Tror jag körde lite för varmt bara... ska prova med lite lägre temperatur nästa gång och se om det blir bättre.

Nu ska jag sova. Somnade vid nio igår i soffan och lyckades sova 13 timmar sen. Jäklar! 
Sömn och vätska sen jävlar e jag frisk imorrn. Jag ska ju dricka öl! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar