torsdag 24 februari 2011

Sjukdomen ger sig?

Jag har varit så ruskigt sjuk så ruskigt länge nu. Nu mår jag rätt bra dock men första dagen på jobbet idag var minst sagt jobbig. Mitt balanssinne är lite satt ur spel vilket gör hela världen en aning gungig och ja...jobbig.
Fy.
Efter feber, halsont, öronont, käkont och snuva tror jag faktiskt att jag börjar bli folk igen. På riktigt.

I lördags var jag inte frisk precis men jag trotsade mig själv och drack öl med min göteborgare. 
En av de bästa. Jag hade ju lovat. ;)
Han var bakis och vid 18-tiden var vi båda redo att gå och sova istället men vi härdade ut. 
Riktigt duktigt (?)...tre ynka lämnade vi efter oss.


Kanske gjorde inte tio öl det bästa för min sjukdom men så fick det bli. Behöver jag säga att dagsformen e rätt kass. Att ligga still i fem dar och dricka öl i början av dessa dagar gör ingen snygg. Det är nästan tragiskt.

Nu ska här sovas för imorgon blir det mer jobb och först av allt ska jag hämta en tårta på kondis.
Hu vad nyttigt!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar