tisdag 30 november 2010

Tror det räckte

Jag var och hälsade på hos en kiropraktor i fredags. Han tyckte att jag var löjligt sne och ihoplåst.
Inte så konstigt att det gjort lite ont alltså.
10 min senare var jag som ny. Det känns konstigt avslappnat i hela ryggen och inget som drar eller tar emot.
Helt  galet.
Idag ringde jag honom för en update. Vi skall ses igen om två veckor. ;)
Iofs tror jag nästan att det räckte men det skadar inte att se över det en gång till.

Ledig dag.
Dagen har spenderats i sängen fram till 13.00. Jag har ont i halsen och har inte tid att bli sjuk.
Sedan blev det tvätt, disk och faktiskt lite träning nu på kvällen. Det känns bra. Halsen är bättre.
Nu blir det jobb imorgon igen. Hoppas jag inte fryser alltför mycket på vägen dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar