fredag 5 november 2010

Kanin


Invigde min nya väska idag. :)
Alldeles nyss fick jag psykbryt på Spotify-reklamen och köpte mig Unlimited istället. Inte för att det blir så många timmar spotify i månaden men reklamen är verkligen hemsk.

Idag har jag mest fördrivit tid tror jag. Tittat på solen inifrån och funderar på om jag borde ut och gå i solskenet.
Det blev lite flängande till post och sånt men då var solen näst intill borta tyvärr.
Jag har iaf. fått litegrann gjort, dessutom fick jag hem världens skönaste skor. De var galet sköna och snygga. Det hade jag faktiskt inte väntat mig.
H&M

Just nu äter jag godis fast jag inte borde. Jag har, hör och häpna; gått upp ca 7 kg på ca 10 veckor. Det är ju nästan imponerande. Det konstiga är att jag inte ser så farligt rund ut egentligen. Har jag en supertung tumör växer någonstans? :P
7 kg på någon så kort som mig borde ju synas rejält. Kan det vara så att jag helt enkelt inte ser det? ;)


Idag blev det iaf. minsta möjliga ansträngning med lunchen. mest för att jag inte hade orkat diska.
Äggröra är underskattat, makrill likaså.
Imorgon blir det jobb igen. Det ska bli lite skönt.

2 kommentarer:

  1. Det är nog rökningen som gör det. Jag har faktiskt också gått upp, magiskt nog! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är nog det. Haha, du som har kämpat förut. ;)

    SvaraRadera