onsdag 23 mars 2011

12km promenad


Nu är jag hungrig!
Jag passade på att stanna och fika med morfar nere i Djulökvarn. Mormor var tydligen ute på äventyr.
Stackarn opererade knät strax innan jul och har knappt kunnat gå ut när det varit så mycket snö och is.
Nu börjar det vända lite för honom iaf. Jag önskar att jag också är sådär klar i huvudet vid 81 års ålder.

Igår passade jag på att deklarera. Jag klarade mig i år igen och får faktiskt tillbaka lite pengar. Det blir inte fel alls. Frågan är om man ska be dom dra lite extra skatt till nästa år. Det vore trevligt med en lite större summa lagom till semestern.

Jag har lagt in önskemål om semester med. v28-30. Hoppas det blir där i närheten iaf. Frågan är vad jag ska göra. Jag ska nog till havet. Ja, så mycket vet jag.

Nu blir det kaffe, hemma-bakta kakor (läs: 1 st kaka) och kokt ägg. Guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar