onsdag 22 december 2010

Sjuk

Jaha, då har man blivit sjuk. Hela helgen var rätt jobbig att tillbringa på jobbet men det gick ju.
Måndagen gick halvbra och när jag vaknade igår så kände jag mig halvdöd. Jag stannade hemma och sov hela dagen till efter 16.
Värmde matlådan och la mig i soffan istället. Sen lyckades jag sova hela natten iaf.

Idag måste jag egentligen springa till posten (på andra sidan stan) och hämta paket. Jag tror jag skjuter på det tills ikväll.
Imorgon ska jag iaf jobba igen och sen är det äntligen julafton och ledighet på riktigt. Hoppas jag lyckas bli frisk de närmaste 10 timmarna bara.

2 kommentarer:

  1. jättejobbigt att vara sjuk=/ Men det känns som att alla är det nu, är väl kroppen som tar ut sin rätt såhär i slutet av året. Krya på dig =)

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl så. Just nu känns det rätt ok ändå.
    Tack och kram!

    SvaraRadera