onsdag 8 december 2010

Otur?

Nu börjar jag fundera på om jag ska lägga ner det där med nätshopping.
Idag hämtade jag ut ett par kängor på posten. Väl hemma svär jag en aning och skrattar desto mer.
De har stoppat ner två olika modeller i två olika storlekar...dessutom är de två vänsterskor!
Det kan inte bli mer galet.

Nu blir det retur men den av kängorna i paret som var rätt var faktiskt riktigt snygg och satt bra som tusan.
Det får alltså bli dom iaf. Får väl se hur lång tid detta tar bara.

Galet skönt att vara ledig iaf. Jag har bara gått runt i snön och kollat i butiker.
Det fick följa med en mini-julstjärna hem:


Min kära brevbärare kom med ett paket också:
Paket är alltid bra.
Elf har ganska mycket bra faktiskt, till tokigt bra priser.

1 kommentar:

  1. Haha, du menar att du inte har ngn nytta av två vänsterskor olika strl? i dont get why :)

    SvaraRadera