onsdag 5 januari 2011

Nytt år

Nytt år, nya vanor.
Gymkortet är invigt. Idag spenderade jag hela två timmar där. Vi kommer nog bli bra vänner - lokalen och jag.
Nu är jag dock helt slutkört och känner redan hur jävlig träningsvärken kommer bli.
No pain, no gain antar jag.

Satan vad mjuk jag har blivit över julen. Nästan lite läskigt hur fort det går. Jag har ju aldrig haft det "problemet" förut. Att sluta röka sätter spår onekligen.
Innan ni börjar gny om att jag är smal etc. så vet jag det redan, jag vill dock ha mer muskler & mindre fett.
Så ungefär samma massa sammantaget.

Slutgiltiga målet ett år eller två fram i tiden:

Min egna formbild från idag får ni kanske se sen när jag styrt upp det hela, den är vedervärdig. ;)
Klart det går!
Kör så det ryker! Nu ska jag vila ögonen lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar